onsdag 30 november 2011

O'Learys Kista

Igår kväll besökte jag och två kompisar O'Learys i Kista galleria. Vi beställde alla varsin burgare, vilket gick ganska fort att få in, det tog runt en halvtimme. Men det var det helt klart värt, en buirgare med bacon och ost sitter nästan aldrig fel. De två servitöserna vi hade var både trevliga (av någon anledning var det två stycken som hjälpte oss lite om lott). Något annat jag uppskattade här var att de inte spelade musiken på väldigt hög volym, vilket jag tycker alla ställen man går till som spelar musik har.
     Så om man vill ha god mat från trevlig personal så rekommenderar jag helt klart O'Learys. Det blir troligen ännu bättre om man uppskattar den/de sporter som visas på tv-apparaterna.

Idag hade vi lite av en personalfest på SF Kista; lite typ "förfest" i lunchrummet med bl a Master of Movies, sen gicks det vidare till O'Learys för en timmes bowlling. Men jag jobbade till 22.15, så jag kunde tyvärr inte vara med på varken spel eller bowling. Men jag gick in till O'Learys direkt efter jobbet för att fråga om jag kunde få spela ett par serier trots att mina kollegor redan var klara. Till mitt nöje så lät han som skötte om bowling-kassan mig kasta den sista tiden som var kvar på en av banorna, vilket var typ 20 minuter. Jag måste säga att jag verkligen uppskattar personalen på O'Learys Kista, tummen upp till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar